Oferty pracy

Sprawdź nasze aktualne oferty pracy

Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko:

Manager ds. rozwoju rynku urządzeń vendingowych

Miejsce pracy: Warszawa/ Wola

 

Zadania:

  • Udział w opracowaniu i realizacja strategii sprzedaży usług na rynku urządzeń vendingowych
  • Tworzenie scenariuszy biznesowych w celu uzyskania przewagi konkurencyjnej
  • Realizacja założonego budżetu sprzedaży
  • Analiza rynku pod kątem usług oferowanych na rynku urządzeń vendingowych
  • Analiza potrzeb potencjalnych i obecnych klientów
  • Dobór i prezentacja dedykowanych usług dla rynku urządzeń vendingowych
  • Przygotowywanie ofert i negocjacja warunków współpracy
  • Budowanie i kształtowanie długoterminowych relacji z klientami Spółki
  • Ścisła współpraca z działem handlowym

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Min. 3 doświadczenia w samodzielnej sprzedaży usług na rynku urządzeń vendingowych
  • Min. 3 doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość środowiska i zagadnień związanych ze świadczeniem usług na rynku urządzeń vendingowych
  • Biegła obsługa pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
  • Doskonałe umiejętności w budowaniu I rozwijaniu relacji biznesowych z Klientem
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1 według skali Rady Europy
  • Kreatywne podejście do sprzedaży i obsługi klienta
  • Wytrwałość w dążeniu do celu
  • Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów
  • Zaangażowanie
  • Skrupulatność i dokładność
  • Gotowość do podróży służbowych
  • Czynne prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Możliwość objęcia funkcji Członka Zarządu Spółki i współodpowiedzialność za realizację wyżej wymienionej strategii sprzedaży usług na rynku urządzeń vendingowych
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w ambitnym zespole
  • Pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • Miłą atmosferę pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym

 

Prosimy o zamieszczenie klauzuli następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji, zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. Nr 133 poz. 883)”.

Kim jesteśmy?

Temrec to nieustannie i dynamicznie rozwijająca się firma doradztwa personalnego posiadająca 11 letnie doświadczenie w kompleksowej obsłudze procesów rekrutacyjnych w zakresie poszukiwania, selekcji, wyboru i oceny najlepszych kandydatów w wybranych branżach, a także w innych projektach z zakresu HR „miękkiego” na terenie Polski i poza jej granicami.

Dla kogo pracowaliśmy?